Більшість "газових аварій" на Закарпатті трапляється через порушення правил експлуатації газових приладів

Протягом трьох кварталів поточного року працівники аварійно-диспетчерської служби (АДС) ПАТ «Закарпатгаз» задовольнили 2648 викликів, пов’язаних з аварійними ситуаціями.

Більшість "газових аварій" на Закарпатті трапляється через порушення правил експлуатації газових приладів

-1585 викликів «аварійки» з початку року – це заявки від побутових споживачів про витік газу або несправність газового обладнання, - констатує начальник аварійно-диспетчерської служби підприємства Павло Присяжнюк. - Тож чи не кожного дня спільно зі службою внутрішньобудинкових мереж ліквідовуємо до 20 позаштатних ситуацій на лічильниках, відключаючих пристроях, газових плитах та котлах з конвекторами. Понад 570 викликів протягом трьох кварталів задовольнили в супрязі зі службою підземних газопроводів, адже стосувалися вони локалізації аварійних ситуацій на газорегуляторних та шкафних газорегуляторних пунктах, усунення механічних пошкоджень та поривів на газопроводах, ремонту флянців, стояків відкритих пристроїв та іншого обладнання. Серед решти 490 викликів 5 стосуються скрапленого газу, 24 хибних та 461 - в результаті яких витоків виявлено не було. Як приклад, наведу один з найсвіжіших та найбільш резонансних, коли ужгородська пенсіонерка, забула на газовій плиті страву, що готувалася і вщент вигоріла, мало не позбавивши життя саму господиню та піддавши відчутній небезпеці здоров’я і життя її сусідів…

Більшість аварійних випадків стається через порушення споживачами правил експлуатації газових приладів. Ще серед причин НП - самовільне втручання в роботу, зношеність та несправність газового обладнання. Аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Закарпатгаз» оснащена спеціалізованими автомобілями, що укомплектовані радіозв’язком, інструментами, проблисковими маячками блакитного кольору та іншим технічним обладнанням, як того вимагають Правила безпеки систем газопостачання України. Якщо ж машину з метою ліквідації аварійної ситуації потрібно якнайшвидше скерувати до місця виклику, на допомогу приходить система GPS-навігації, якою обладнана «аварійка» і яка дозволяє якнайточніше визначити найближчу до аварійної ситуації бригаду.

- Важко навіть уявити собі, до яких наслідків може призвести неналежне реагування аварійників бодай на один з буденних викликів. Перш за все, це – безпека газопостачання, здоров’я і життя наших співгромадян, - пояснює перший заступник голови правління-головний інженер ПАТ «Закарпатгаз» Андрій Горват. – Кількість викликів «аварійки» значно зростає в холодну пору року, коли споживачі все активніше вдаються до використання газового обладнання. Тож «Закарпатгаз» бачить свою роль у повсякчасному нагадуванні споживачам про правила безпеки при користуванні газом у побуті. Товариство і клієнт працюють, образно кажучи, в одній упряжці. Якщо обов’язок першого безпечно та безперебійно доставити газ у помешкання закарпатців, то останні повинні максимально грамотно й обережно розпорядитися природним багатством, задовольняючи свої побутові потреби. Тож будьмо уважними й взаємно відповідальними: від цього залежить чи залишиться для нас природний газ – благом цивілізації, а чи стане смертельною загрозою.

07 жовтня 2015р.

Теги: аварії, прилади, газ

НОВИНИ: Соціо

15:35
Ремонт ділянки дороги Мукачево-Сільце планують завершити за 2 тижні
15:33
У період карантину на Закарпатті зростають ціни на продукти
00:43
Велосадиба на перехресті світових шляхів
15:56
Угорщина змінила правила транзиту для українців, які повертаються додому
15:26
Населення Ужгорода на 1 січня становило 115,5 тисяч людей
15:23
/ 4
В Ужгороді за 2 години зібрали підписи під петицією проти "приватного" платного паркування в центрі міста
14:17
На кінець лютого закарпатці боргували за газ 1123,8 млн грн, за електрику – 172,4 млн грн
12:08
Закарпатські податківці розповіли про про мораторій на проведення перевірок
11:55
/ 5
UA: ЗАКАРПАТТЯ транслюватиме недільні богослужіння
11:54
400 харчових пакетів для пенсіонерів, багатодітних сімей та людей із інвалідністю передали священники Хустського деканату
09:20
На Закарпатті господарі і в період карантину обробляють городи і працюють в теплицях
00:49
Оприлюднено повну версію судового рішення по скасуванню висновку з ОВД щодо будівництва ВЕС на Боржаві (ДОКУМЕНТ)
23:03
"Нестандартну" парковочну розмітку в Ужгороді мають усунути - поліція (ДОКУМЕНТ)
22:42
/ 9
Під тиском ЗМІ і громадськості у "скандальній" пральні Хустської ЦРЛ почали ремонт
18:16
/ 4
У мерії Ужгорода пояснили про платні парковки в центрі міста
15:42
Закарпатці можуть здійснити обмін посвідчення водія онлайн, котрі видавались терміном на 2 роки
13:32
/ 6
ФОТОФАКТ. У центрі Ужгорода встановлюють таблички про платне паркування: 15 грн – година
13:18
Питання сміттєзвалища для Ужгорода вирішуватимуть на рівні області
10:27
Допомогу на дому в Мукачеві сьогодні отримують 124 пенсіонери
09:47
Закарпаття розпочинає збір коштів для акції "Серце до серця"
09:42
Мукачево виконало бюджет у першому кварталі на 100, 2%
09:32
В Ужгороді під час карантину найбільш нужденним сім`ям доставляють продуктові набори та засоби гігєни
20:36
Для Мукачівської ЦРЛ придбали сучасний апарат ШВЛ за 747 тис. грн
17:57
У Закарпатській ОДА розповіли, як розподілили вантаж тестів, захисних костюмів та респіраторів
16:45
Подорожувати Ужгородом тепер можна і онлайн
» Всі новини